En blogg i vimlet

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av musikego - 7 maj 2008 22:25

Vaknade upp denna morgon med frossa. Som om det inte räckte var jag även döv, halvblind och darrig. Tog en snabbdusch och däckade sen i sängen. Men det här är inte rätt dag att vara sjuk på, nej för den här dagen har mååånga gymnasieettor nationellt prov i matte. Däribland jag och resten av medianerna. Inte så rockigt - nej. Men jag tog mig ändå på något konstigt sätt till skolan, aulan och rätt bänk. Gjorde provet (!) och drog mig sedan hemåt tillbaka till sängen och sömnen. Det som nu är jobbigt är att jag inte kan tänka mig att jag någonsin gjort ett sämre prov än det här. Troligen det sämsta provet i världshistorien. Jag som hade chans till MVG innan det här, nu lär den chansen va redigt långt borta. Omprov - here I come. Om man nu får göra omprov i nationella? Vi får se hur det blir.

Ja, just det. När jag kommit hem efter provet visade det sig att jag hade feber- 40 grader feber. Jag var rätt väck resten av dagen.


Tyck synd om mig någon?

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards