En blogg i vimlet

Alla inlägg den 3 maj 2008

Av musikego - 3 maj 2008 03:24

bara för att jag inte ska glömma måste jag påminna mig själv om att skriva den där musikbloggen jag tänkt skriva så länge.

För nu är det lite sent för att jag ska kunna göra orden rättvisa.


Nästa stopp för mig blir sängen.

- kudden väntar ju (y)


Godnatt!

Av musikego - 3 maj 2008 02:49

 Vi tackar April för den här gången

- och välkomnar Maj
Nu ska våren verkligen börja.

Men våren har redan börjat, vi har redan fått några riktigt varma dagar att sola på. Och tack för det, solen är underbar. Dock så har Maj månad börjat i den grå färgskalan. Om det nu är en färg, jag har aldrig riktigt förstått det där. I alla fall så har inte Maj fört med sig någon sol än. Det gillar inte jag. Maj ska komma med mycket sol, hela månaden ska vara sol. Hela månaden ska vara vår. Men bortser vi från det tråkiga vädret har Maj börjat helt okej. Två dagar utan skola är inte helt fel. Långhelg- det gillar vi. Och valborg och party på det. Ja det är inte helt fel det heller. Tre kvällar fullt av vänner har jag nu hunnit med. Det har varit riktigt kul. Imorgon hoppas jag att mönstret följs. Det skulle verkligen göra min helg.


btw så är det nu bara 6 dagar kvar till min födelsedag (y) vilket betyder att jag fyller år på en torsdag i år. Vilket i sin tur betyder att jag nästa år fyller 18 på en fredag. Inte helt fel ^^,


Hoppas Maj blir en lyckad månad.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards