En blogg i vimlet

Alla inlägg under april 2008

Av musikego - 7 april 2008 23:18

Dagen började med att jag istället för kjol drog på mig ett par mjukisbyxor.
Det är ingen bra sak. För med det menar jag att vädret inte var på min sida dagen till ära. Det första jag såg imorse (förutom mitt bombnedslag till rum) var enbart grått. Grått, grått och lite mer grått. Då blir man så glad över att våren är här. hmf, jag vill ha sommar.

Lite gladare blev jag i och för sig när jag kom hem från skolan och solen faktiskt tittade fram. Mycket trevligt besök från fröken sol ^^,

Jag passade även på att dra ut och fota lite när jag ändå hade tillfälle. Det blev mycket dretkort men även några få som jag vart riktigt nöjd med.

Det var riktigt skönt att traska runt på gatorna häromkring, och i skogen vi har. Speciellt när fåglarna kvittrade så mysigt, när jag går där i mina nya brillor, och när solen lyser mellan träden. Det är vår :)

Imorgon kommer bli en jobbig dag. Det känner jag i hela kroppen.
Vet finns visserligen endel anledningar till detta också:
1. Jag behövde sova vilket jag än inte gör, detta kommer resultera i en mycket grinig och sur malinda.

2. Dagen börjar med mediekunskp och dom nedrans tidningarna ;/ verkligen ingen höjdare.

3. Min röst finns knappt längre, mina stämband håller på att dö. Jag låter som en liten pôjk i målbrottet.


Hoppas er dag blir bättre än min.

Godnatt Sverige.

Av musikego - 5 april 2008 15:56

En musikdag. Det är vad det är.
En alldeles underbar musikdag. Den här bloggen tillägnar jag mig själv för att komma ihåg hur bra musiken är. Just nu är det Winnerbäck som gäller. Winnerbäcks musik blir som en väckarklocka för mig. Den påminner mig om sommaren, om glädjen, om vännerna -det är känsla. Och vilken kick det ger, jag blir alldeles hyper i hela kroppen. Mina fingrar flyger över tangentbordet i takt till musiken. Tack Lars Winnerbäck för den musik som just nu strömmar ur mina högtalare.

Av musikego - 1 april 2008 22:38

Vilken perfekt dag att starta en ny blogg på.

Välkommen kanske jag ska säga till er läsare. Eller Hej.
eller någonting annat välkomnande. välkomna är ni i alla fall, till min nystartade blogg. Vad jag kommer skriva om är ännu en gåta. Det är även hur ofta jag kommer skriva. Vi får se hur det går helt enkelt, om jag tröttnar eller blir beroende.

Den som lever får se (;

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig nu?
 Ja
 Nej

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards